2009. június 5., péntek

Happy Birthday Sylar!

Nem is gondoltam volna, hogy kedvenc Heroes szereplőm, aki zseniálisan alakítja Sylart, pont annyi idős, mint én. Pontosabban 1 nap különbség van köztünk - ő másodikán született. Persze, a különbség rendkívül sok, ahogyan egy régi-régi gyerekkori barátom és köztem is sok volt - ő szintén másodikán született. Nagy svindler boldog családdal.
Zachary Quinto másik filmjét, a Star Trek-et éppen most mutatták be, de nekem inkább Sylar marad, és sosem lesz Spock.
Egy rövidfilmet is találtam. Tavaly újévkor Bordauxban készült a Heroes forgatásán. Az alig 5 perces rövidfilm által a stáb tagjai kívánnak boldog új évet - miközben körbejárjuk a sorozat kulisszáit. Érdekes film.
Mégegyszer: elkésve bár, de boldog születésnapot Sylar!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése