2009. június 1., hétfő

Törökország SL-ben

Törökország szimplán szimpatikus ország nekem. Méltó példát mutat, hogy merrefele kéne haladni. Merrefele kellett volna haladni. Történelmünk hasonló volt, össze is fonódott egy-két alkalommal, nyelvünk szintén. De erről majd még mesélek...
A különbség talán csak az, hogy ők jobban összetartanak. Nem úgy, mint a magyarok, akikből 10 magyar 12 fele szakad. Éppen ezért megnéztem SL-es tevékenységüket is, és döbbenetes, amit láttam. Azt láttam, amit én és Nora is szerettünk volna megcsinálni, ha mindenkinek a hozzáállása (beleértve engem is) megfelelő lett volna.
Turkiye SIM és környékén jártam. Frankó kis közösséget alkot, építészetileg majdnem tökéletes. Minden megtalálható itt, ami egy közösségnek fontos és kiszolgálja a többi látogatót is. Van itt egy kezdőknek szánt SIM. Van itt egy olyan SIM, ami a kikapcsolódást célozza meg: egy klub (többségében itt lehet látni csak embereket), látnivalók, pihenőhelyek. Van itt egy olyan SIM is, ami szupermarket. Valamint van olyan SIM is, ami a kaszinózni vágyókat célozza meg: mármint olyan játékokkal csábít, amik legálisak. Mindezt ízléses környezetben találjuk meg.
Találtam egy közösségi SL honlapot is. Bár törökül van, a Google Translate ebben is segít...
Összességében elmondjam a véleményemet? Magyar szokás szerint irigykedek és sopánkodom. Hogy ezt mi miért nem tudtuk megcsinálni? Hogy mi összetartás helyett miért a marakodást és ellenségeskedést választottuk? Persze, ehhez magamba is kell nézni: annak oka volt, hogy az SL-t némiképp otthagytam, és már csak mint szellem járkálok be néha-néha. De ez egy másik történet, amit senkinek sem árulok el...
SL Turkiye képekben...


... és honlapon: http://www.slturkiye.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése