2009. április 28., kedd

Új logó...

Itt volt az ideje a blognak új logót szerkeszteni. Egy helyen olvastam, hogy a stílus mennyire fontos, és olvastam a színekről is. A blog színvilága maradt olyan, mint amikor kezdtem a honlapot, mert a szürke-fehér színekkel a tartalomra összpontosítok, mintha egy galériát nézne az ember.
A logóval már kissé bajban voltam. A Mythbusters logó inspirált, de nem két különböző személlyel, hanem az RL és SL alakokkal akartam majdnem ugyanazt megcsinálni. A háttérrel voltam bajban, de aztán rájöttem, hogy a kékes-szürkés háttér illik oda. Mivel nemrégiben fotóztuk az eget egy buszból, meg is találtam a megfelelő hátteret. A GIMP segítségével még napot is varázsoltam az egyik felhő mögé, és a kontrasztot addig csökkentettem, míg ilyen szürkés-kék háttért nem kaptam.
Később az egymásnak háttal álló Dankó Csaba és Scandal Douglas ötletet elvetettem, és az egymás mellett álló figura került az előtérbe. Nem akartam éles kontúrokat, így mindkét alakra aura került - azaz az eredeti képek hátterei lettek belemaszatolva és elhalványítva.
Így készült el az a logó, ami illik a blogom tetejére...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése