2009. április 10., péntek

Depeche Mode: Új album 10 nap múlva...

Mint fentebb látjátok, egy új számláló került fel a honlapomra. 10 nap múlva ugyanis már kapható lesz az új Depeche Mode album, a Sound of the Universe, rajta a már ismert Wrong dallal. De a szerencsések már április 17-én a Petőfi Csarnokban megszerezhetik a DM magyar klub által rendezett Launch Party-n, ahol megismerhetik az új számokat is.

Személy szerint én ugyan nem leszek ott, de kiváncsi vagyok az új albumra. Bár a Wrong szerintem nem egy megszokott Depeche Mode szám (talán a legutóbbi albumon hallottam valami hasonlót), ahogyan a belőle készült klip se egy megszokott klip. Jó, a dal maga elgondolkodtató - de lehet, hogy ez az album is olyan lesz, amiket nem party-kon fogunk hallgatni? Na, majd meglátjuk - az is lehet, hogy többszöri hallgatásra beleszeret az ember.

Alant láthatjátok a klipet és a bemutató koncertfelvételét. Döntsétek el, milyen lesz az album és a koncert...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése