2009. április 15., szerda

imeem

Új zenehallgató honlapot fedeztem fel, bár lehet, ez a vicc csak nekem új.
Az imeem eléggé sokoldalúnak tűnik nekem, hiszen videó, zene és blog egyaránt található rajta. Első nézésre a zenei profilt látom, azaz klippek és zenék elsődlegesen. Ennek segítségével könnyedén egy playlistet állíthatsz össze, hogy a honlapodat tedd vele színesebbé. Első tesztelésem eredményét oldalt látod, jelenleg Depeche Mode számok futnak rajta a közeledő album miatt...
Az imeem a kereskedelmi oldalt is nézi: csengőhangként letöltheted a zeneszámot a JAMBA-ról (nagyot is néztem), már ha megtalálható, letöltheted (gondolom megvásárlása után) az iTunesról illetve megvásárolhatod az Amazon.com-ról.
Hogy mit is tapasztaltam az imeem-mel kapcsolatban. Hát nem egy last.fm, vagyis nem található meg minden zene rajta (sok Depeche Mode számot nem is találtam meg). Természetesen olyan, mint a Youtube, azaz feltölthetsz rá zenéket, klippeket. A playlist összeállítása pofonegyszerű, hiszen pár kattintással már benne is van a szám a playlistben. Nehezebb módosítani, mert a franc gondolná, hogy az Organize Music Playlist az valójában a szerkesztés. De miután ezt megtaláltad, fogd-meg-húzd-meg alapján már könnyű dolgod van.
Könnyű, egyszerű... olyan mint a Youtube. Ismerjétek meg ti is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése