2009. április 19., vasárnap

Nem ilyen lovat akartam...


Hát megjelent a Depeche Mode új albuma, és... nem tetszik. Ez egy számomra egyslágeres album, a Wrong az egyedüli jó sláger rajta. Ezen az albumon túlsúlyban vannak a melankólikus, sötét számok, és semmilyen bulizós, pörgő nóta nincsen rajta. Legalább a legutóbbi albumon volt jónéhány szám, ami fülbemászó volt. Ez az album egy kőkemény szintetizátoros alternatív, mondanivalókkal teli album (szándékosan kihagytam a pop szót, mert ennek az albumnak nem a szórakoztatás a célja, szerintem), amire nem azt mondom, hogy nem jó, de új rajongókat nem hiszem, hogy fognak vele szerezni. Előre félek, hogy miket fognak mondani a koncertről...
Talán ezért nem szeretik az MP3-at a stúdiók. Mert aki ezt az anyagot meghallgatja, valószínű, hogy sajnálni fogja rá a pénzt. Egy DM lehet borongós, megbánós, megbotránykoztató, de hiányolom belőle azt a spirituszt, ami az eddig albumokon ott volt. Elolvastam egy kritikát is róla, és egyetértek vele. Jó ez az album is, de ez nem egy megszokott Depeche Mode album.
Tényleg, ma már ez kell egy együttesnek? Jó előre bejelenteni egy koncertet, aztán egy albumot, és amikor annyira várja az ember, kap egy...
Én nem ilyen lovat akartam... Ebből az albumból egy darabot sem fogunk hallani bulikon, egyedül a Wrong az, (meg talán a Fragile Tension) ami talán hallható lesz, de az se mindenhol az éterben, mint a Precious esetében. Ez az album nekem túl... másmilyen.
Remélem azért megtalálom a magam békéjét, de nem úgy, ahogyan ők. PEAAACE... COOOME... TO MEEE... Úristen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése