2009. április 3., péntek

Nekikezdek...

Másodjára kezdek neki, bár az utóbbi egy hónapban sokminden történt.

Az egyik, hogy befejeztem az aktív Second Life-ozást, és csak néha-néha, amikor kedvem szottyan, akkor lépek fel. Persze mindenkit érdekelhetett, hogy miért, és miért kellett hatalmas robajjal, de azon kívül, hogy nagy zajt csaptam,  egy-két barátomon kívül a kutyát sem izgatta fel. Mindegy, számomra az ügy, az SL népszerűsítése meghalt valahol, foglalkozom magammal és a barátaimmal.

A fotópályázatra is küldtünk be 10 RL fotót - kezdem jobban értékelni a valóságban készült képeket, persze a filmezés se rossz SL-ben, de az RL az igazi. Nem vagyok én Sol, aki azt szajkózza, hogy csak az RL, csak az RL, miközben mindennap fent eszi a fene az SLhungary-n...
Leugrottunk Debrecenbe, és egy ottani kiállítás vagy performansz inspirált egy fotóra, amit az SLhungary-ra szántam. Na azt is sikerült eltolni, mert egyrészt elsőre senkit sem érdekelt. Másodjára meg nem akartam belemenni egy olyan beszélgetésbe, hogy miért nem jó az a fotó. Ez egy olyan fotó, ami két fotóból készült, csak még nem vagyok olyan ügyes, hogy ne kérdőjelezzék meg, hogy nem voltam ott. Ott voltam, még kiflis gyrost is ettem! Nah, erről ennyit. A kép alant...


Rá 3 héttel visszatértünk, még Süvi karakterét is sikerült visszaszerezni rém ügyesen, meg közben lett mégegy avatárja - ha jól összeszámolom, már 5 avatárunk van összesen, ezzel ügyesen még koncertezni is lehetne (ha bitang erős lennének a gépeink). Készközeli állapotba hoztam a Lordi jelmezt (már csak néhány apró csontszilánk hiányzik az arcából), és Süvi dolgozni kezdett Ox-on is, és eltérítette egy valódi motor makett, amit dühében szétszedett és most összerakja.
Jól vagyunk... Tényleg! Lesz itt mindenféléről szó, nemcsak az SL-ről. Mert az élet többi része is érdekel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése