2009. április 14., kedd

WTF: Lordi in SL

Kezdem talán a mi történetünkkel. Voltunk egy Lordi koncerten, megtetszett és megpróbáltuk. Közben elegünk lett az SL-ből is. A frontember jelmeze mára már készen van, gondoltuk, talán megcsinálunk egy koncertet az SL-ben - úgysem merte még senki megcsinálni a Lordit.
Húsvét előttig így volt... egy helyen megcsináltak egy Lordi tribute koncertet. Nem voltam ott, de nem is tudtam volna elmenni, valami hajnali időpont volt... De másnap kutatni kezdtem a neten, hátha valaki felrakott egy képet a koncertről. Felrakott és ismét jól mulattam.

Vannak koncertek, amiket lehet a saját szánk íze szerint megcsinálni, kisebb hasonlóságokat követve, és vannak olyan koncertek, amiknél muszáj vagy lekövetni a karaktereket. A Lordi ilyen zenekar, ha a zenekar nem hasonlít rájuk, akkor olyan lesz, mint egy elcseszett valami. Nagyon nem jó. Jó is, hogy nem mentem a koncertre, mert a végén felvettek volna a zenekar énekesének, ahhoz meg nekem nem lett volna kedvem LOL...

OK: Az én karakterem is csak hasonlít a Lordihoz. A texturák Süvi mester keze műve, a jelmez felépítése már az én dolgom volt, és abban is próbáltam követni a Mr. Lordi image-t. Az arcom is Mr. Lordi arca alapján lett elkészítve. Viszont tény és való: ilyen jelmezt Lordi sosem viselt. Mondhatnám azt is, hogy egy élőholt vikinghez még sok-sok apróság hiányozhat nálam is, de legalább nagyon nagy a hasonlóság.
A Lordi in SL nagyon összecsaphatta a koncertjét. A karakterek skinjei semmilyenek, az öltözékeik gyengék, szerintem még a hangszereik se hasonlítanak ahhoz, amit használniuk kellett volna. Olyan, mint az én első Metallica koncertem. Összeszedték azt, amilyük van, és hadd szóljon. Metallicánál még valamennyire meg lehet csinálni (Naomy ne bánts!). Na de Lordinál. Azt is feltételezem, hogy olyan dolgokat se használtak, mint tüzijáték, füst, láng, vér... 
Ja, és Gabi lova az animációk. Nem kell mondanom, hogy Lordi sosem headbangelt a szinpadon. Nem is táncol. Sétál, lehajol az első sorban ugrálókhoz, énekel, mutogat, nyitott tenyérrel tapsol, magasba emel egy szikrázó csatabárdot, a közönségbe fúj egy füstgéppel, műt a szinpadon és megvacsorázik. De sosem táncol és headbangel...

Hát valaki ismét megelőzött. Kár, hogy gagyi lehetett. Én ennél jobban megcsináltam volna, ha lenne rá energiánk.
Hozzáteszem: az eredetinél senki sem jobb. Íme az a jelmez, amit a Lordi zenekar a dalfesztivál idején viselt. Azóta már Lordi is megváltozott, de nekem meg az a jelmez - pontosabban bizonyos elemei -  nem tetszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése