2009. április 11., szombat

SL Imagine fotókiállítás

Amikor kijöttem az SL-ből egy kis lélegzetvételhez, távolságot tartva a másik világtól, akkor lett meghirdetve Nora Koltai által ez a kiállítás. A dolog megtetszett, és be is küldtünk Süvivel 10 darab fotót.

Mint mondtam, érdekel a fotózás, de nem viszem túlzásba. Vannak ugyanis olyan fotósok, akik csak össze-vissza kattogtatnak, utána meg alig győznek válogatni. Úgy mondják, a váratlan fotó a legjobb fotó. Nem mondom, hogy én nem vagyok ilyen, én próbálok valami koncepciót keresni a fotóhoz, és elcsípni a megfelelő pillanatot. De vannak olyanok is, akik át is szerkesztik fotóikat, hogy szebb eredményt kapjanak. Kedvenc fotósom Maci, az IMOLA táborból, ő ugyan sokat kattintgatott, meg irányította is az embereket egy jobb fotó kedvéért, de még aznap válogatta a jobb képeket, sőt, ki is vágta a képbe nem illő részeket.

A kiállításra sokféle kép került. Kerültek fel a Second Life-ban készült fotók, kerültek fel valódi fotók is. Kerültek fel manipulált photoshop képek is. Nem volt zsűri, akik kiválogatták a fotókat a kiállításra (persze lehetett volna), mert akárki akármilyen képpel jöhetett. Ennek ellenére mindenki a legjobb fotóit ill. képeit küldte be. Ezért minden résztvevőnek dicséret jár.

A kiállítás fotóit megtekinthetitek az SL Imagine weboldalán, az én fotóim-képeim felkerültek a Picasa Webalbumomba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése