2010. január 18., hétfő

Rescue Ink - Tetkós állatmentők


Mint mondtam, elég sokat TV-zek, és az eredeti sorozatokat, legyen az krimi vagy ismeretterjesztő sorozat, megnézem. Nemrégiben láttam egy-két részt ebből a sorozatból is, és felcsigázta az érdeklődésemet.
Számtalan állatmentő sorozatot láttam már, pl. a New York állatmentőket, akik karhatalomként üldözi az állatkínzókat. Nos, az se kutya, főleg, ha megtudod, hogy elég súlyos törvények vannak ott. Ha mindehhez hozzáadsz egy utcai bandákra hajazó csapatot, akik tetkósan motorokon járják az utcákat, és lecsapnak ott, ahol kell az állatok nevében, akkor máris megkapod a Rescue Ink-et.
A gond nekem a sorozattal kapcsolatban az, hogy az állatságból nem látszik semmi sem. Sőt, inkább mulatságos, ahogyan pl. csirkéket kergetnek. Inkább az jön le az egészből, hogy ők mennyire állatbarátok, de semmi vadállati dolgot nem tapasztalok. OK, nem törvénysértő módon akarnak lecsapni. Szerintem élőben félelmetesek, pusztán a megjelenésükkel, de ezt a sorozat sehogyan sem adja vissza. Még az Amcsi motorosoknál is látszik, ahogyan levezetik az idegességüket, de itt... semmi. Gyenge, nagyon gyenge. Csak célozgatásokat lehet hallani, hogy ők rosszfiúk voltak, de megjavultak...
Az ötlet viszont nem rossz. Képzeld el, hogy lenne Magyarországon egy Rehabilitációs Egyesület, akik Kutyamenhely vagy Állatvédő Liga is egyben, és összeszedik az utcakölyköket, akik meg is akarnak változni, és így egy bandában járják az utcákat, információkat gyűjtenek az állatkínzásokról, és ameddig a törvények engedik, az állatvédelmi törvényt igyekeznek betartatni. Ha azt hallják, hogy valahol kínozzák a kutyákat, kimennek és körbeszimatolnak, elbeszélgetnek, és a tapasztaltak alapján értesítik a rendőrséget. Szerintem ez a dolog itt is működne, csak hát akarat kellene hozzá...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése