2010. január 26., kedd

Gondolkozom egy-két új SL üzleten


Az egyik: ha majd lesz egy helyem, akkor be fogom rendezni rocker tanyának, és az ott lévő berendezést (akár még az épületet is) el fogom adni. Az ok egyszerű: amikor nagyon aktív voltam, többségében klub cuccokat terveztem - még a játékgépeim is azokba berakhatóak voltak. Ezért gondoltam, hogy abban az irányban folytatom, ha folytatom...
A másik: gondoltam, hogy csinálok egy kisebb konkurenciát az XStreetSL-nek. Nem ellene, hiszen azt überelni már nem nagyon lehet. Az XStreetSL ugyanis nem veszi figyelembe azokat, akiknek nincsen földje vagy bérlete valahol - rengeteg földnélküli játékos van a világon. A szisztéma egyszerű, de fogalmam sincs, hogy működne-e. Meg kéne dolgozni is rajta - az ötlet megvan, csak meg kéne csinálni...

4 megjegyzés:

  1. Ha lehet néhány javaslatom.
    1. A biztonságra nagyon figyelj oda (de persze ezt tudod).
    2. Ha adsz ingyen lehetőséget, hogy lerakják nálad a szerverüket akkor azzal tényleg konkurensé válhatsz.
    3. legyen egyszerű használni.

    VálaszTörlés
  2. 1. Gondoltam rá, de igazság szerint azon gondolkozom, hogy a pénzügyet inSL-ben oldom meg valahogy. Azaz nekem csak a commission bevétele jöjjön be, ne tartogassák nálam a pénzt... vagy legalábbis sokáig ne.
    2. Eszembe se jutott ilyesmi. Meg akkor is, szerintem XStreetSL dobozokat raknának oda...
    3. Na ezt nem garantálható. Az XStreetSL használata is bonyolult, szerintem, legalábbis még nekem is beletört a bicskám az első alkalommal. Pedig az nagy szó!

    VálaszTörlés
  3. 1. re tudok megoldást (de nem itt mondom el ha nem gond).
    2. lehet egy dobozban ez is az is, már hogy lehet benne xstreet script is meg a tied is.
    3. akkor legyen annyira egyszerű amennyire lehet. :D

    VálaszTörlés
  4. Picklessel megbeszéltem a dolgot, és az egyik módszer, amivel meg lehetett volna próbálni, kilőve. De van még egy másik, annál bonyolultabb módszer, amit pofonegyszerűvé tenni nem nagyon lehet, de meg lehet próbálni. Viszont nem tudom, lesz-e rá időm, és ha már így kezdem... lehet, nem is lesz belőle semmi.

    VálaszTörlés