2010. január 10., vasárnap

Már megint beletörik a bicskám a dolgokba

Bocsánat, ha nem írtam, de nem akartam úgy megírni egy sculptie-s cikket, ha nem próbálom ki a dolgokat. Kissé megint elhavazódtam, és volt egy-két sikertelen produkálásom is, ami kissé el is vette a kedvemet.

Szóval ismét boltot akartam nyitni, a régi öreg módszerrel: csinálni egy alap cuccot, és sokféle módon variálva eladni. Pl. egy baseball sapka hol bőr változatban, hol NY-i változatban. Mindenfélét csináltam volna sculptie-ban - legyen az bútor, ékszer, ruhadarab. Akár még komplett divatcuccokat is árultam volna, amiket különféle módon lehetett volna kombinálni - egy alap avatárt, pár skinnel és pár ruhával - mindezt olcsón az SLX-en. Mindössze csak azért, hogy ne legyen mindenki divatmajom, legyen már végre egyedi.

Csakhogy a sculptiezással meggyűlt a bajom. Rögtön a baseball sapkával kezdtem, még a texturázás is sikeres lett (bár ebbe is beletört néha a bicskám), de már ott rontottam el, hogy 64x63-as gömb volt az alap, és a végeredmény egy sábez lett - a karimát egyszerűen nem vette észre az SL... Azaz az elején rontottam el, kezdhetem előlről...

Na mindegy. Majd ha lesznek dolgaim, írogatok apránként...

1 megjegyzés:

  1. Miközben ezeket írtam, kaptam az üzenetet a Magyar Otthontól, hogyha valami csoda nem történik, akkor megszűnik az otthonom, vele együtt az SLX üzletem is. Ma már meg is szűnt, nem történt csoda. Mondjuk ez várható volt...
    Valamit keresnem kell, ahol ki lehet rakni egy-két dobozt olcsóé. Pedig kezdett beindulni, főleg, hogy 10L$-ért árultam mindent. Még a vacak Pulimból is vett valaki LOL.

    VálaszTörlés