2009. szeptember 26., szombat

A webszemetelésről

Szokásos napi-heti nyavalygás jön, akit nem érdekel, az hajtson tovább...
Miközben úgy gondoltam, hogy milyen jó móka lesz ez a Tumblr-ezés, addigra rájöttem, hogy kezd nyűg lenni a számomra. Kis apróságokat, morzsákat találni a neten, és közreadni így - valóban olyan, mint egy kis webszemetelés. Érdekes is, meg nem is.
Ez is egyfajta közösség, egy nagyon érdekes közösség. Miközben próbálok rájönni egyfajta koncepcióra, hogy mi a francot kezdjek vele, próbálom közben figyelni a többieket is. Ma már rájöttem egy-két trükkre, főleg a keresési lehetőségnél, viszont az eredmény még jobban lelohasztott.
Fárasztó tud lenni a magyarokat figyelni, mert ők tényleg azt csinálják, amiről ez az egész szól. Feldobnak egy apró hülyeséget, a többiek meg átnézik a dashboardjukat (mintha egész nap ezt csinálnák), és rebloggolva hozzászólnak. A legtöbben ezt koncepció nélkül teszik. Ugyanaz, ami miatt a legtöbben nem olvasnak blogokat, pontosabban a hozzászólásokat: az első pár hozzászólásnak van értelme, de utána átcsaphat egymás anyázásába is, és onnantól kezdben már nincs értelme.
Ennek így nincs értelme. Olyan, mint az ezredik körlevél a barátoktól, rokonoktól. Már megszoktam, hogyha valaminek melléklete van, vagy FW-vel kezdődik a fejléc, akkor el se olvasom, hanem dobom a kukába. Ilyenkor áldom, hogy átszoktam a Gmailre, mert sima klienssel már rég lelassult volna a levelek letöltése. A gátvéderes marhaságokkal is már kezdett a tököm telelenni, főleg akkor, amikor Atthoszék kezdték el nyomni ugyanezt a videós bulijukon. Nem nézek Mónika showt, se a másikat. Úgy döntöttem, hogy nem fogom a primitívségen alapuló műsorokat nézni. Nem mindig jó azon röhögni, sőt, sokszor fájdalmas tud lenni!
A Tumblr is ilyenné vált. Ráadásul majdnem bele is mentem a játékba... Már gondoltam arra, hogy kipótolom azt, amit nem kapok meg a Vámház krt-től és az Addict-tól, mert egyszerűen nem mindenről beszél, ami megy a TV-ben... Mármint az éppen aktuális reklámokról. Elkezdtem érdekes oldalakra vadászni, pl. egy vicces banner, ami nem éppen odaillik. Aztán hirtelen elment a kedvem az egésztől, mert csak az időmet rabolja.
Szóval nem tudom, mit kezdjek az egésszel. Lehet, hogy értelmesebb dolgokra kéne fordítanom az időmet, nem pedig ilyen közösségi oldalak megismerésével foglalkozni...

1 megjegyzés:

  1. Azok a blogok a legjobbak, ahol a saját véleményt írják meg, saját stílusban :)
    A tiéddel semmi gond sincs.

    VálaszTörlés