2009. szeptember 23., szerda

Újabb siker a sok kudarc között...

Mint az eddigi képeken látható volt, komoly súlyproblémával rendelkezem, aminek ha lassan is, de remélhetőleg vége lesz. Célom a 100 kg-os súly elérése, és egyre-egyre közelebb kerülök ezen célom megvalósításához.

Tavaly év elején 148 kg súlyú is megvoltam. Ekkoriban költöztem fel Pestre, és vettem át Süvi életvitelét. Ennek oka egyrészt az volt, hogy muszáj volt spórolni, és a legjobban a kaján lehetett. Reggeli nem nagyon volt, ebéd az egytál étel, és éjszakára 7 óráig max pár szendvics - ezt az étkezést még most is tartom. Ebbe belefér egy kis nasi, de ne egy zacskó csipszre gondoljatok, hanem egy fél tábla csokoládé max... A másik, hogy átvettem alvási szokásait is, azaz este 10-kor pizsamalövés, reggel 6-7-re már ébredés, még hétvégén is! Valahol úgyis azt hallottam, hogy 9 óra alvás kell az embernek, ez azért rendesen be van tartva.

Régen mi volt? Bőséges reggeli, uzsonna, ebéd, vacsora és nasi. Volt olyan is, hogy éjfél után nagy nehezen ágyba zuhanok, reggel 5-kor meg ha muszáj volt kellni, akkor nagy nehezen felkeltem. De hétvégén nem volt ritka a délig-délutánig alvás sem, pedig olyankor 3-ig interneteztem. Azért van különbség a két életvitel között rendesen. Persze azt nem mondom, hogy ez egészséges, hiszen a vitaminhiány miatt sokszor küszködöm is, ha lever a nátha, de...

...MOSTANRA MÁR 115 KG VAGYOK!

Úgyhogy a 100 kg-os cél nincs is olyan messze már. Talán jövőre :D

1 megjegyzés: