2009. szeptember 25., péntek

Néhány új sorozat...

Elsőként a The Vampire Diaries-zal kezdem. Az első részét már láttam, és egy nagyon érdekes tini-vámpírsztoriról szól. Mondjuk nekem nincs összehasonlítási alapom, így nem láttam a True Blood-ot, nem láttam a többi vámpírsztoris sorozatot sem. Az első rész lényege az, hogy elkezdődik egy újabb tanév egy kisvárosi gimnáziumban, és egy új titokzatos tanuló érkezik meg. Ő egy vámpír, aki nappal is járkálhat az emberek között egy gyűrű segítségével. Évszázados múltja azonban kisérti. Egyrészt beleszeret egy magányos lányba, aki nagyon hasonlít egy régi-régi szerelméhez. A sorozat a kettőjük naplójából idéz folyton. Másrészt viszont a városba érkezik egy réges régi ellensége is, aki nem veti meg az emberi vér sem, ráadásul a bátyja. A történet nagyon tini, de ezzel nincs semmi gond sem, hiszen a Twilight utáni sikereket ugyanis meg kell lovagolni...


Megjegyzem, a Viasat3-on meg indult egy másik vámpíros történet is, a Holdfény, ez a történet már jobban hasonlít a Vampire szerepjátékhoz. Itt egy magányos vámpír védelmezi az embereket a vámpíroktól, de nagy valószínűséggel azért, mert a vámpírok szervezete ezt így kívánja. Ez a szervezet szerintem hasonló lehet a Kamarillához - aki esetleg nem értené, nézzen utána a szerepjátékban. Mindenesetre mindkét filmsorozat általam nézős lesz...


A másik, szinte mindenki által várt sorozat a Flashforward lesz. A sztorit nagy nehezen kinyomoztam: a világon mindenki egy időpontban elájult, hogy hat hónappal előre meglássák a jövőjüket. Hogy ezzel mit kezdenek, megakadályozzák-e vagy elfogadják: nos erről fog szólni ez a sorozat. Nagyon várják, állítólag már meg is volt az első rész, én még nem láttam...


A harmadik, szintén mindenki által várt sorozat a V lesz, amiből csak 1 évadot fognak legyártani. A sorozat egy korábbi sorozat remake-je lesz, ezt még a 80-as években csinálták. Most ne haragudjatok, de azért ennek nem fogok utánanézni :D Tehát, eljönnek az idegenek, és látszólag békés szándékúak, de nem tudni, hogy valóban azok-e. A sztori tehát rövid, de hogy mennyire fogják ezt csűrni-csavarni. Állítólag a 80-as évekbeli sorozat jó volt, meg izgalmas. A sorozat alkotó ugyanazok, mint a 4400 alkotói...


Szóval ezek egyelőre, mind-mind fantasy és sci-fi...

2 megjegyzés:

  1. Újra leadják a Moonlight-ot? (Már volt kb. 1-2 éve, nem új sorozat). Kösz, hogy szóltál!
    Bár még a Moonlight-ot is kissé túl light-nak tartom, (szó szerint) :) sokkal több akcióval jobban tetszene.
    Rossz nyelvek szerint azért jött divatba újabban a nappal is járkáló vámpír, mert nappali jeleneteket olcsóbb forgatni, mint éjszakaiakat. :) :(

    VálaszTörlés
  2. Azt nem néztem, hogy mikori sorozat, és hogy egyszer volt-e már a TV-ben, és nem is mondtam, hogy új LOL... Egyébként sejtettem, hogy nem új sorozat. Vasárnap lesz a második része...

    VálaszTörlés