2010. február 11., csütörtök

Próbálkozom

Van egy kis problémám a Facebook-kal: Scandal Douglas helyett csak Scan Douglasként tudtam regisztrálni magam. A probléma nem jelent gondot, hiszen aki megkeres, az megtalál így is, de... ez olyan gond, mint amikor Akira Dale nyivákolt hosszú-hosszú időn keresztül, hogy ő sosem akart Akira Dale néven játszani, csak a Second Life idióta családneveket dobott neki. Egyszerűen zavar, hogy senki más nincs ezen a néven, de a Facebook nem akarja elfogadni, mert szerintük Scandal nevű személy nem létezhet...
Viszont most találtam egy linket a Facebook-on, ahol bejelenthető a névváltozás, ha hibába ütköznék, csak meg kell indokolnom, miért akarom ezt a nevet. Én pedig megindokoltam, hogy én ilyen névvel vagyok a Second Life-on.
Vajon sikerül? Hát jó kérdés, de örülnék neki...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése