2010. február 20., szombat

Travian újabb változata: Three Kingdoms Online

Korábban azt mondtam, hogy a Camelot olyan, mint a Travian, és egy kicsit van is benne valami. De közben Placi küldött egy meghívót a Three Kingdomsba, és közben elkezdtem a Travian-t is (gyepálnak rendesen most már, alig győzök rejtekhelyeket építeni...), és észrevettem, hogy a két játék között több a hasonlóság.
Szóval a Three Kingdoms egy online játék, amiben jelentkezhetsz a Facebook-os, Twitteres vagy a MySpace-es felhasználói neveddel is - így könnyebb ismerősöket szerezni, szerintem, mint mondjuk a Travianban, ahol ugyan csak magyarok vannak, de a farmerek szeretik a friss húsokat szekírozni...
A különbség a két játék között talán az, hogy a Három Királyság a Travian (aki egyébként nem tudná, ez egy Magyarországra importált játék) kicsit átdolgozottabb változata. Valamint nem rómaiak, gallok és germánok harcolnak egymással, hanem kínaiak, de ez lényegtelen.
A 3K-ban ezenkívül kapunk egy segítséget is, amit a Camelotból vettek át. Míg a Travianban ha nem bújod a segédletet, akkor semmit sem érsz, addig a 3K-ban van egy hadvezér, aki küldetéseket küld neked. De alapvetően ennek a játéknak és az az alapja, hogy vannak a nyersanyagok, kitermelőhelyeket kell kiépítened, és a városodban funkciókkal ellátott épületeket kell építened, amik által hadsereget kell felépítened, és támadnod az ellenséget. De itt is van lehetőség egymással kommunikálni, ligákba tömörülni...
Mint látszik, még nagyon az elején vagyok, most kaptam azt a küldetést, hogy 50 lélekszámúvá kell bővítenem a várost, és 1 fő hiányzik. De nemsoká ez a létszám is meglesz, és folytatom tovább. Bár nem magyar játék, nekem jobban tetszik a Traviannál, szebb is a grafikája, de ugyanúgy kattintgatós játék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése