2011. május 20., péntek

I'm going to back... Visszatérek

Kissé álszent dolog tőlem, hogy sosem írtam ide, amikor írtam, hogy vissza fogok térni. Valahogy így vagyok ezzel a bloggal... kissé elfordultam tőle.
Mi történt azóta? Hát sokminden...
Egyrészt úgy döntöttem, hogy helyrepofozom a SLHungary-t. Eközben magát a Second Life-ot is, meg az SLHungary Magazint is elhanyagoltam... nem nagyon volt kedvem már írni bele. Tudtam, hogy egyszer majd visszatérek... Még szerencse, hogy Hera folyamatosan küldi nekem a helyszínlátogatásai naplóját... Közben találtam másik munkahelyet, ahol végre azt csinálhatom, amit szeretek. De hogy hol, az legyen titok - elég legyen annyi, hogy egy kis cégnek csinálok weboldalt és adminisztrálom azt. Itt a Facebook munkahelyi ártalommá vált, így valamennyire képben vagyok vele kapcsolatban... A Joomla is munkahelyi ártalom, még jó, hogy az SLHungary e107 alapú rendszer :D

Na, szóval a Facebook-kal kapcsolatban van egy-két tapasztalatom. Üzleti oldal, csoportok, egy-két kiegészítő... mely jobbá teszi a Facebook-ozást. Úgy döntöttem, ezekről fogok majd írni - de nem mindennaposan. Így valamennyire visszatérek a blog jópár témájához...

Addig is szemezgessetek a Better Facebook-kal, mert ezt nemrégiben fedeztem fel, és nagyon hasznos kiegészítő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése