2010. október 7., csütörtök

Welcome back, Blogger...

Kissé elhanyagoltam a blogot, tudom. Bár rengeteg dolgom van - pl. az SLHungary blog és a magazin, a Facebook csoport és így tovább - és még kevesebb időm.
Meglepődtem, hogy azért mennyire sokan látogatták azóta is, a Google-nak és a sokoldalú cikkeknek köszönhetően. Meglepődtem azon is, hogy várt egy moderálásra váró üzenet - pont a Paksi/Tihanyi faágyúval kapcsolatban.
Akkoriban úgy döntöttem, nem fogom folytatni a blogot, hanem jobban preferálom az SLHungary-t, hiszen ott vannak az ismerőseim. De időközben kacsingattam ennek a blognak a statisztikáira is, és látom, szépen teljesített anélkül is, hogy írtam volna bele.
Szóval Welcome back személyes blogom, néha-néha írok ide is. Van miről...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése