2010. április 22., csütörtök

Érdekes kísérlet az XStreetSL-lel

Egy fura kísérletbe kezdtem bele, remélem, nem fognak miatta lekapcsolni.
Ugyebár az XStreetSL üzlet feltétele, hogy legyen rezzelve egy dobozod, különben a kézbesítés nem működik. Ám az, hogyan van rezzelve, az nem számít. Ezenkívül, hogy ne legyél elesve az esetleges hibák (SIM leállás) miatt az üzletektől, valamennyi türelmi időt kapsz. Fogalmam sincs, hogyan ellenőrzik, de szerintem csak akkor, ha valaki meg akar vásárolni tőled valamit.

Szóval azt csináltam, hogy HUD-ba beraktam az XStreetSL dobozomat, és így amikor Online vagyok, akkor ugyebár regisztrálja a dobozomat a honlap. Természetesen akkor, amikor másik SIM-re kerülök, újra regisztrálja a dobozomat, de ez apróság (max nézem a honlapon, hogy melyik helyszínt töröljem). A teszt már megtörtént, most már csak egy vásárlóra várok, és arra, hogyan fogja kézbesíteni. Mert az biztos, hogy értesít az XStreetSL, ha valaki vásárolni kíván, és arról is értesít kb. 1 óra múlva, ha nem sikerül a kézbesítés. De vajon megismétli-e a kézbesítést, ha belépek? Ha igen, akkor megtaláltam a Homeless-ek számára a mennyországot :D

Módosítás: Nem ismétli meg a kézbesítést, ha belépek, pedig jó lett volna. Ha viszont botként lépnék be, és állandóan jelen lennék, akkor működne a dolog. De olyan bot szolgáltatás nincs, hogy valaki futtatja az avatáromat, mint egy bot - mondjuk akkor se a főavatárom lenne az. Akkor már inkább bemegyek egy boltba, és bérelek egy helyet, és nincs probléma.

Tényleg: kéne csinálni egy olyan honlapot, mely a vaterához hasonlóan segítené a homeless-eket az SL-ben. Mert nem hiszem el, hogyha nincs földed, akkor semmilyen lehetőséged nincs, csak vásárolni...

4 megjegyzés:

  1. No vettem egy trezort tőled. Meglátjuk megkapom e.
    Vajon a no script környezet, hogyan hat rá?

    VálaszTörlés
  2. Dear Pickles Leeeroy,

    You attempted to purchase the following item from the Xstreet SL Marketplace:
    Gold Tresor

    Despite our best efforts, we were unable to deliver this item.

    The funds have been returned to your Xstreet SL account, and you may retry the purchase at your convenience.

    The item's URL is:
    https://www.xstreetsl.com/modules.php?name=Marketplace&file=item&ItemID=402524

    Regards,

    Xstreet SL


    Regards,
    Second Life Support

    VálaszTörlés
  3. Vagy a botok használata új értelmet nyert.

    VálaszTörlés
  4. Hát igen, annyit értem ezzel az akcióval, hogy az áruim megjelennek az XStreet-en... Magyarul szart se...

    VálaszTörlés