2010. április 12., hétfő

Ami nem megy, azt ne erőltessük

Pickles hozzászólása a moderátori fiókban landolt, ezért bocsi, de így lett beállítva... Közben a reklámozással kapcsolatosan újabb tapasztalatokkal gazdagodtam, így kénytelen-kelletlen, de át kell strukturálnom a dolgokat...

SLHungary-n történő reklámozás: bármennyire is hihetetlen, de a cikkek többsége arról szól, hogy érdemes körülnézni az SL-ben. Az SL-ezők többsége egy helyben ücsörög és csetel a többi magyarral. Valamint szeretném már egyszer megtapasztalni újra azt, hogy hozzászólnak valamihez, mert nem hiszem el, hogy semmiről sincs véleményük. Mivel azt mondtam, hogy van moderálás, ezt nem azért írtam, hogy ki fogok szedni mindent, hanem ezzel azt írtam, hogy nem hagyom, hogy elszabaduljon a pokol.

Amit viszont feladok, az a közösségi portálokon történő népszerűsítés - vagy legalábbis a megfelelő helyen. Rohadt jó érzés, hogy a "de jól elvagy" beszólást kapom a Hotdog-on, ahol csak én írom fel, hogy most éppen milyen cikk került fel a honlapra. Az ok, hogy van, aki megnézi - nemrégiben is kattintott rá valaki - de ebben is kellene a segítség, hogy ott éljen valami fórum. Hogy ne csak ennyi menjen... Ez tehát baklövés volt, mert ehhez partner is kellene. Így az ilyen fórumokon történő népszerűsítést felmondom, és inkább olyan fórumokot választok, ahol más téma is megy. Amiket Pickles is mondogatott...
A közösségi oldalak dashboardját se terhelem ezzel, mert ezzel csak a barátaimat/rokonaimat/ismerőseimet terhelem. Itt is inkább a klubokba fogok menni, ami másról is szól, és nemcsak az ismerőseim vannak. Kellemes érzés, hogy az Iwiw-re írt reklámom miatt egy ismerősöm már szidalmaz, méghozzá személyesen. Ezért nem fogom terhelni őket, mert nem látom az értelmét, hiszen őket nem kell meggyőznöm, mennyire jó is ez a dolog.
Ugyanígy igaz ez a Facebook-ra is. Ott SL-ező ismerőseim vannak, de nem magyarok, tehát minek írjak még oda is? Facebook-os magyar csoport már más tészta...

Új dolog, amit nemrégiben kezdtem el, az a Second Life-os magyar blogbejegyzések figyelés és kommentelés hozzájuk. Tényleg sok ember fejébe kell önteni a világosságot, mert sok helyen még mindig azt hiszik... azt hiszem, ezt nem fogom elismételni. Itt el fogom mondani a véleményemet az írt cikkről, és természetesen reklámozom az oldalt.

2 megjegyzés:

  1. Van Second Lifeos Magyar facebook csoport? wow
    Ömm majd én is nézem azokat a blogbejegyzéseket.

    VálaszTörlés
  2. Van Second Life-os magyar Facebook-os csoport is, de én a nagyobb, Magyar csoportról beszéltem. Meg van "mi magyarul beszélünk" csoport is :D

    VálaszTörlés