2009. december 9., szerda

Üzletelés Second Life-ban

Tulajdonképpen csak ismételni kívánom magamat, miszerint nagyszerűen lehet a Second Life-ban üzletelni, ha van XStreetSL előfizetésed, tele jobbnál jobb cuccokkal, egy Tumblr oldalad a boltról, egy Facebook előfizetésed, melyben sokszáz ismerősöd van SL-es körből, és talán egy Twitter oldalad is, meg még aktivizálod magadat a Moolto-n...
Nemrégiben én is elkezdtem adogatni elfele a cuccaimat az XStreetSL-ben, és reklámot küldtem fel róla a Facebook-on. Kiváncsi voltam, hogy aznap mennyien látogatták meg a webshopot, és meglepő kiugrást tapasztaltam:
Igaz, hogy akkor semmit se adtam el, viszont tény és való, hogy néhány embernek felhívtam a figyelmét a cuccaimra. Konkrétan egy ember volt az, aki az összes cuccot megnézte, és néhány, akit csak néhány dolog érdekelt.
Ha tehát azt mondom, érdemes-e ezeket a kombinációkat alkalmazni, azt mondom - talán, megéri. Az XStreetSL-re mindenképpen megérte, mert az utóbbi egy-két hónapban szép kis summát kerestem - amit egy egyszerű halandó kínkeservesen több napot ácsingózva keresne meg egy campben...

A cikkek:
http://scandal-blog.blogspot.com/2009/06/gyorstalpalo-uzletelni-second-lifeban.html

http://scandal-blog.blogspot.com/2009/06/tegnapi-gyorstalpalorol.html
Valamint olvasd el a Közösségi honlapokról írt cikkeimet is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése