2009. december 11., péntek

Az internetes szerencsejátékok terjedése

Idén azt vettem észre, hogy egyre több és több szerencsejátékoldal hirdet: televízióban, nyomtatott sajtóban, szinte mindenhol. Nem elég az, hogy minden utcasarkon van egy totál üres játékterem tele félkarú rablóval, meg rulettasztallal, de még itt is.
Lehet pókerezni, sporteseményekre fogadni. Ez utóbbinak meg is lett az eredménye, ugyebár most minden futballista magyarázkodhat, hogy ő nem bundázott, de ismer olyanokat, akiket megkerestek ez ügyben.
Azt hiszem, el fogok indítani egy sorozatot a Tumblr-en, hogy "Fogadjunk, hogy ez meg az bekövetkezik". Bár nem tudom, mit nyerjenek a többiek, mert sajnos, pénzben én nem szeretek fogadni. De ha be fog következni egy esemény, akkor legalább elő lehetne szedni ezeket a megjegyzéseket...

Visszatérve a témára: a pókerrel kapcsolatban már én is írtam, mivel kipróbáltam azokat az oldalakat, ahol ingyen lehet játszani mindenféle kockázat nélkül. Eszem ágában sincs az ilyesmire pénzt költeni. Az internetes fogadásokat pedig elítélem, mert szerintem átláthatatlan ezeknek az oldalaknak a jogi következménye - meg ha már nyerek külföldön, akkor adózás tekintetében hova fogok adózni?

Apropó - szerencsejáték. Mint meséltem, a Second Life-ban a Linden betiltotta a kaszinókat, pont emiatt a jogi következmény miatt. Aki szerencsejátékot üzemeltet, annak hivatalos tanúsítvánnyal kellene igazolnia, hogy jogosan rakott-e ki félkarú rablót. A Linden ezzel nem rendelkezhet, mivel ő csak a keretrendszerért felelős, semmi másért nem. Ebben az esetben a cég a lehető legrosszabb lépést választotta, hiszen - mint azt a virtuális bankok esetében tette - csak ezt a tanúsítványt kellett volna elkérnie az adott személytől. Feltételezhető volt még így is, hogy mindenféle titkos kaszinók alakulhattak volna, akik vándorcirkusz módjára költözködtek volna. Így viszont a hivatalos kaszinóoldalak estek el újabb megjelenési formától és természetesen egy újabb pénzforrástól...

Nos, aki szeretné elveszíteni az összes pénzét, ám tegye. Akár otthon, akár most, hogy egy reklámot idézzek. Viszont ezeknek a honlapoknak a reklámját úgy, de úgy megcsinálják, hogy kedvem van kirakni egyet ide is - már csak a hatásvadászat kedvéért...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése