2009. augusztus 5., szerda

Gmail, mint cset???

Aki a kérdőívemet nézte, az bizonyára meglepődött, hogy a Gmail szerepel a chat-programok felsorolása között. Gyorsan írtam is egy kis megjegyzést az üzenőfalra, de gondolom, senki se vette észre, hogy miért így írtam...
Igazság szerint a Google Talk-ra gondoltam, ami elérhető a Gmail-en keresztül is anélkül, hogy telepíteni kellene bármit is - de külön program is feltelepíthető, Google Talk néven. Sőt, ha jól figyeltetek, akkor egy videócset program is fellelhető valahol - azaz a Gmail-re feljelentkezve bárkivel videocsetezhetsz, akivel akarsz. Kép és hang...
Hogy miért kevertem itt össze a dolgokat? Csak azért, mert a Google is keveri a szezont a fazonnal. Amikor feltelepítettem a videócset-alkalmazást, akkor a letöltőoldal Google Talk BETA-t írt, míg a feltelepítő alkalmazás Gmail audio and videochat-ról dumált. A Gmail és a Talk szolgáltatásai már az elejétől fogva együtt voltak, tehát érthető, hogy én úgy tekintek a Talk-ra, mint a Gmail egyik szolgáltatására.
Viszont mostanra már az a kérdés, hogy ki az, aki aktívan is használja csetelésre a Gmail-t, nem pedig csak a levelei megnézésére is? Mert szerintem senki...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése