2009. július 24., péntek

SL-beli Esküvői videóm

Amikor a machinimáról írtam, kimaradt egy filmecske. Ennek története is van, és csakazértis felkerül a honlapomra, mert én alkottam.
Szóval volt egyszer egy pár, és kérték Nimródot, hogy a kis vállalkozása csinálja meg a virtuális esküvőjükről a videófilmet. Én elvállaltam mint Nimród partnere, és annyira jól sikerült a videófilm, hogy még dicséretet is kaptam valakitől. Csakhogy a pár szétment, lett a leányzónak egy párja a valóságban, aki megtalálta a szerelme "esküvői videóját".
Nos én felrakom azértis, mégpedig úgy, hogy úgysem fogják a sok bejegyzés között megtalálni - szerintem azóta el is felejtették... Meg mégiscsak én hoztam össze a filmet, vagy nem? Meg különben is, az én szememben a virtuális esküvő nem több egy heccnél, aki valódi esküvőt akar, az menjen az anyakönyvezető elé, és tegyen ott esküt a törvény színe előtt. Vagy isten színe előtt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése