2009. július 16., csütörtök

Még két hétig lehet szavazni...

A kérdésre eddig csak 9-en válaszoltak. Azért azt nem gondoltam volna, hogy mindig noszogatni kell az embereket.
Az eddigi eredményeken nem lepődtem meg, mivel a magyarok lettek mozgósítva. A legtöbben az Iwiw-et ismerik, szemben a nagy riválissal, a MyVIP-pel. Mondjuk ezen nem lepődök meg, hiszen a MyVIP sokak számára csakis a fiatal generációt célozza meg, és nekem nem tetszik az benne, hogy nincs benne üzenőfal (vagy van, csak nagyon elbújtatva???).
A nemzetközi közül a Facebook vezet a MySpace-szel szemben. A Facebook sokoldalúságával szemben a MySpace tényleg gyatra, főleg, amikor olyan híreket is kaptam, hogy a MySpace sokszor leszedeti a jogvédett tartalmakat...
A Twitter nagyon ismeretlen még a magyarok számára - ebből is látszik, hogy ami Amerikában nagy divat, az sokszor hasztalannak is tűnik. SMS-nyi szövegbe tömöríteni egy mondanivalót... Tényleg nem túl hasznos, de szerencsére már itt a tumblr...
Persze nem lepődtem meg a nem web2-es közösségeken sem. A fórumok még mindig erős bázist jelentenek, a levelezési lista haldoklásán sem lepődtem meg. Viszont az IRC-k nem használatán - well well, régen pedig szinte mindenki mIRC-ezett, aki élt és mozgott. De hogy ennyire prűdek lennénk, hogy nem voltunk még randioldalon - no igen, vagy bevalljuk, vagy nem...
A Sholt által web3-nak nevezett internetes játékok és metaverzumokon nem csodálkozom. Valamelyiket biztosan játszák, de azon az 5 szavazaton sejtem, hogy az slhungary-sok pipálták be...
Tehát túl vagyunk a félidőn, itt az ideje ráhúzni. A kérdés még mindig ugyanaz: melyik internetes közösség tagja vagy. Lezárás után lesznek még szavazások, ezek már specializáltabbak lesznek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése